Pomoc zdalna - serwis programów na odległość
Pomoc serwisowa bez wizyty serwisanta w siedzibie firmy? Tak, to możliwe!
Oferujemy zdalną pomoc serisową w zakresie oprogramowania. Ta forma pomocy jest bardzo korzystna dla klienta, ponieważ skraca czas reakcji serwisowej oraz eliminuje koszty dojazdu. Jest to doskonała forma na diagnozę problemów z oprogramowaniem oraz w większoći przypadków w zupełności wystarcza, aby całkowicie rozwiązać problem.
Jak działa pomoc zdalna?
Korzystanie z pomocy zdalnej jest bardzo proste. Wystarczy do nas zadzwonić i umówić się z serwisantem na sesję pomocy.
Otrzymają Państwo link do programu, który należy uruchomić na swoim komputerze i podać serwisantowi Identyfikator sesji i hasło. Wtedy serwisant może się podłączyć do Państwa komputera i przeprowadzić diagnozę oraz w większosci przypadków rozwiązać problem.
Czy to jest bezpieczne?
Taka forma pracy jest jak najbardziej bezpieczna.
Mają Państwo bieżący pogląd na to, co serwisant robi i w każdej chwili mogą przerwać połączenie.
Poza tym można serwisantowi ograniczyć uprwawnienia np. tylko do oglądania tego, co się dzieje na komputerze.
Zapewniamy również oświadczenie o zachowaniu poufności danych i tajemnicy przedsiębiorstwa.