Firmes+ Asystent Magazyniera - Subiekt GT
obsługa magazynu i kompletowanie zamówień na kolektorach danych
Firmes+ Asystent Magazyniera to zintegrowane z Subiektem GT rozwiązanie umożliwiające obsługę magazynu oraz kompletowanie zamówień za pomocą kolektorów danych i innych urządzeń przenośnych (smartfon, tablet) poprzez skanowanie kodów kreskowych produktów.
Główne funkcje
- Kontrola kompletowanych zamówień i dokumentów magazynowych.
Mechanizm umożliwia sprawdzenie zgodności wydawanych/przyjmowanych produktów z dokumentem źródłowym. - Tworzenie dokumentów magazynowych i zamówień.
Możliwość tworzenia wybranych dokumentów magazynowych (WZ, PZ, RW, PW i MM) oraz zamówień (ZK) na podstawie zeskanowanych produktów. - Inwentaryzacja.
Mechanizm umożliwia tworzenie arkuszy spisowych (IWc) na podstawie skanowanych produktów lub kontrolę istniejących arkuszy inwentaryzacji cząstkowej. - Zarządzanie produktami i ich lokalizacją
Możliwość przeglądania, edytowania i dodawania nowych produktów oraz zarządzania ich lokalizacją w magazynie.
Rozwiązanie Firmes+ Asystent Magazyniera składa się z aplikacji serwerowej instalowanej na komputerze z Subiektem oraz aplikacji instalowanej na urządzeniach mobilnych Android. Aplikacja serwerowa pełni funkcję serwera komunikacyjnego pomiędzy programem magazynowym a urządzeniami mobilnymi - wiele urządzeń mobilnych może jednocześnie pracować z jedną aplikacją serwerową. Komunikacja odbywa się online przez WiFi lub Internet (w tym przypadku zalecane jest korzystanie z VPN).
Aplikacja serwerowa wymaga rozszerzenia Sfera do Subiekta GT, a funkcje związane z kontrolą dokumentów najlepiej działają w oparciu o flagi własne (dostępne w rozszerzeniach Plus Zielony lub Plus Czerwony).